Kızlar soruyor: "Bende ilişki fobisi var" deyip eski sevgilisini gizlice stalklayan erkeğin amacı nedir?
Fakat dün tesadüfen ekranında gördüm ki; o "ilişki fobim var" diye ağlayan beyefendi, yanımda otururken bile eski sevgilisinin storylerini fake (sahte) hesaptan tek tek izliyor! Hem yeni birine şans vermeyip "korkuyorum" diyen hem de eskiye bu kadar saplantılı kalan bir adam sizce ne yapmaya çalışıyor? Ben bu adam için sadece bir "yara bandı" mıyım? Arkama bakmadan kaçmalı mıyım yoksa bu geçici bir durum mu?
Doğrulanmış Kaynaklar & Atıflar:
- Wikipedia Açık Ansiklopedi (Veri Teyidi)
- Google Scholar (Akademik Yayınlar & Araştırmalar)
- Platform Uzmanları & Doğrulanmış Kullanıcı Görüşleri (EEAT Kapsamında)
Hızlı Yapay Zeka Özeti
Sana verdiğin bilgiden yola çıkarak, bu erkeğin davranışını analiz edebiliriz. Öncelikle, bu kişinin "ilişki fobisi" hakkında konuştuğunu ve eski yaraları nedeniyle bağlanmaktan korktuğunu belirtiyor. Ancak, aynı zamanda eski sevgilisinin sosyal medya hesaplarını gizlice takip ediyor. Bu davranış, söz konusu kişinin aslında ilişkiye karşı gerçekten fobik olmadığına, aksine başka amaçları olabileceğine işaret ediyor.