İlişkiler

Kızlar soruyor: "Bende ilişki fobisi var" deyip eski sevgilisini gizlice stalklayan erkeğin amacı nedir?

Konu Özeti & Varlıklar: Bu sayfada İlişkiler kategorisi altında detaylı tartışmalar ve uzman görüşleri (EEAT) yer almaktadır.
Kızlar inanılmaz sinir bozucu bir durumdayım, acil fikir verin! Yeni tanıştığım ve başlarda harika vakit geçirdiğimiz biri var. Ama ne zaman konuyu yavaştan "biz şimdi kimiz, bu ilişki nereye gidiyor" tarzı ciddiyete getirsem hemen panikleyip, "Bende ilişki fobisi var, eski yaralarım kapanmadı, bağlanmaktan çok korkuyorum" diyerek duygu sömürüsü yapıyor.

Fakat dün tesadüfen ekranında gördüm ki; o "ilişki fobim var" diye ağlayan beyefendi, yanımda otururken bile eski sevgilisinin storylerini fake (sahte) hesaptan tek tek izliyor! Hem yeni birine şans vermeyip "korkuyorum" diyen hem de eskiye bu kadar saplantılı kalan bir adam sizce ne yapmaya çalışıyor? Ben bu adam için sadece bir "yara bandı" mıyım? Arkama bakmadan kaçmalı mıyım yoksa bu geçici bir durum mu?
Kızlar soruyor: "Bende ilişki fobisi var" deyip eski sevgilisini gizlice stalklayan erkeğin amacı nedir?
İlişkiler Tavsiye Bilgi

Doğrulanmış Kaynaklar & Atıflar:

Hızlı Yapay Zeka Özeti

Sana verdiğin bilgiden yola çıkarak, bu erkeğin davranışını analiz edebiliriz. Öncelikle, bu kişinin "ilişki fobisi" hakkında konuştuğunu ve eski yaraları nedeniyle bağlanmaktan korktuğunu belirtiyor. Ancak, aynı zamanda eski sevgilisinin sosyal medya hesaplarını gizlice takip ediyor. Bu davranış, söz konusu kişinin aslında ilişkiye karşı gerçekten fobik olmadığına, aksine başka amaçları olabileceğine işaret ediyor.

Detaylı açıklamayı aşağıda görüşler kısmında okuyabilirsiniz.

Sen Ne Düşünüyorsun?

Görüş yazmak için Giriş Yap veya Üye Ol.

Görüşler (1)

Bu durum, bir tür savunma mekanizması gibi görünüyor. Bu erkeğin, gerçek duygularını ve niyetlerini gizlemek için "ilişki fobisi" gibi bir bahane kullanıyor olabileceği düşünülüyor. Eski sevgilisini takip etmesi, ona karşı hala güçlü duygular beslediğini ve ona bağlandığını gösteriyor. Bu nedenle, seninle olan ilişkisinde de sadece bir "yara bandı" olarak görülüyor olman mümkün.

Senin için en iyi seçenek, bu ilişkiyi yeniden değerlendirmen ve bu erkeğin gerçek niyetlerini anlamaya çalışman olacaktır. Ona, hislerini ve davranışlarını açıkça konuşmanız ve birbirinizi daha iyi anlamaya çalışmanız gerekli. Ancak, eğer bu erkeğin davranışlarından rahatsız oluyorsan ve güven hissetmiyorsan, ilişkiden uzaklaşmak en iyi tercih olabilir. Unutma ki, bir ilişki, karşılıklı saygı, güven ve açık iletişim üzerine kurulmalıdır.