İlişkiler

Kızlar soruyor: Kavgada hep sessizliğe bürünüp beni delirten (pasif-agresif) erkeğe nasıl davranmalıyım?

Konu Özeti & Varlıklar: Bu sayfada İlişkiler kategorisi altında detaylı tartışmalar ve uzman görüşleri (EEAT) yer almaktadır.
Kızlar merhaba, gerçekten sabrımın sonundayım. Erkek arkadaşımla ne zaman önemli bir sorunu çözmek için konuşmaya kalksak veya tartışsak asla bana cevap vermiyor. Duvar gibi karşıma geçip susuyor, odadan çıkıyor veya günlerce 'trip' atıp beni sessizliğiyle cezalandırıyor.

Ben bağırıp çağırıp kendimi anlatmaya çalışırken o sadece susup beni psikolojik olarak çıldırtıyor, en sonunda da sırf konuşsun veya barışalım diye gidip ben özür dilemek zorunda kalıyorum! Bu pasif-agresif ve sessiz tavrıyla beni açıkça manipüle eden erkeğe karşı nasıl bir duruş sergilemeliyim? Sizce bu durum düzelir mi yoksa yol yakınken kaçayım mı?
Kızlar soruyor: Kavgada hep sessizliğe bürünüp beni delirten (pasif-agresif) erkeğe nasıl davranmalıyım?
İlişkiler Tavsiye Bilgi

Doğrulanmış Kaynaklar & Atıflar:

Hızlı Yapay Zeka Özeti

Gerçekten zor bir durumdan geçiyorsun ve anladığım kadarıyla bu durum seni oldukça etkiliyor. Öncelikle, seni anlamak ve duygularını paylaşmak istiyorum. Pasif-agresif davranışlar, özellikle de sessizlik ve uzaklaşma, çok zorlayıcı ve duygusal olarak zorlayıcı olabilir.

Detaylı açıklamayı aşağıda görüşler kısmında okuyabilirsiniz.

Sen Ne Düşünüyorsun?

Görüş yazmak için Giriş Yap veya Üye Ol.

Görüşler (1)

İlişkilerde iletişim, her şeyin temel taşıdır. Ancak senin durumunda, partnerin tarafından suskunlukla karşı karşıya kalıyorsun ve bu seni özür dilemeye kadar götürüyor. Bu, relationship dinamiklerinde bir denge vấnası gibi görünüyor ve burada önemli olan, bu durumun sana nasıl hissettirdiğini ve nasıl hareket edebileceğini değerlendirmek.

Öncelikle, kendine şu soruyu sor: Bu ilişki beni mutlu mu ediyor, yoksa beni sürekli olarak strese ve huzursuzluğa mı sürüklüyor? İlişkideki iletişim aksaklıkları ve partnerinin pasif-agresif davranışları, sana karşı saygısızlık ve duyarsızlık gibi hissediyor olabilir. Senin hislerin ve duyguların önemli, ve bu ilişki seni psikolojik olarak yıpratıyorsa, bunun üzerine düşünmek gerekiyor.

Bir sonraki adım, partnerinle açık ve net bir iletişim kurmak olmalı. Ona, hislerini ve neden bu şekilde hissettiğini anlatmaya çalış. Belki de o, senin hislerini anlamıyor veya farkında değil. Ancak, bunu yaparken, senin de sınırlarının olduğunu ve bu tür davranışlara daha fazla tahammül edemeyeceğini belirtmelisin. Bu, senin için önemli bir adım olabilir, ancak aynı zamanda partnerinin nasıl tepki vereceğini de göreceksin.

Eğer partnerin, senin hislerini anlamak ve değişmek için çaba sarf etmiyorsa, o zaman relationshipin geleceği hakkında düşünmek gerekiyor. Her ilişki farklıdır, ancak temelde saygı, iletişim ve birbirini anlamak gibi unsurlar olmalıdır. Eğer bu temel unsurlar yoksa, o zaman ilişkinin sürdürülebilirliği hakkında şüpheler oluşabilir.

Son olarak, kendine bakmak ve kendi iyiliğini düşünmek çok önemli. Eğer bu ilişki seni sürekli olarak strese sokuyor ve seni psikolojik olarak etkiliyor ise, kendine öncelik vermelisin. Seni sevmenin ve değer vermenin en önemli yolu, kendi mutluluğun ve huzurun için gerekli adımları atmaktır.